Gå til innhold

noen flere her som har godt ned....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen flere her som går ned i vekt i svangerskapet? jeg er nå straks 13 uker på vei og har godt ned 5 kg. det har med at jeg ikke får i meg mat da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ned 2 kg de første ukene. I uke 18 begynte vekta å gå oppover, nå i uke 26 (snart) har jeg gått opp 2 kg fra startvekta.

Skrevet

Heisann!

Jeg er 14+4 og har gått ned ca 3,5 kg...

Med nummer en gikk jeg ned nærmere 6-7 kg og med nummer to ned 4 kg.

Gikk faktisk ned i egenvekt i beggesvangerskapene, når jeg var i uke 40 med nummer en var jeg kun 3 kg tyngre enn når jeg ble gravid og med nummer to var jeg kun to kg tyngre...

Så hører vel ikke til den gruppen som legger så mye på seg i svangerskapet, derimot etterpå begynte vekta å øke....

Blir spennende å se hvordan det ender denne gangen :-)

Første ble ei jente på 2903 gram og andre en gutt på 3460 gram. så ingen tok skade av at jeg ikke gikk opp i vekt:-)

Skrevet

Gikk ned et par kg i begynnelsen men er 1,5 - 2 kg + nå i uke 19 ++

Skrevet

sist gjekk eg ned 10 kg på 2 mnd,denne gangen bare 4 kg...fælt å gå ned mye på kort tid,da er en syk da...så kommer det en idiot til en mann og sier gravid er ingen sykdomm,kom deg på jobb...eg har aldri i hele mitt liv vert så syk som de første mnd i graviditeten...klarte ikke å gå oppreist på det verste..

Skrevet

dette er nå mitt fjerde svangerskap og dette er det værste jeg har opplevd av kvalme og spy. jeg var hos legen i dag og fikk noen tabletter mot kvalme som jeg skulle prøve og se om det ville gi seg og skulle komme tilbake til legen igjen løpet av neste uke. jeg ligger bare på sofaen og nå har jeg bedt gubben om å ta sjukemelding fra jobben og kunne ta seg av de andre barna.

10 kg er jo mye å gå ned og da. det merkes veldig godt på kroppen og ikke minst humøret da.

Skrevet

Jeg gikk ned 12 kg i forrige sv, men legen sa det ikke gjorde noe siden jeg har nok å ta av. Det er deg det går utover fostret tar det den skal ha.

Skrevet

Jeg har gått ned 14 kg nå, men har litt å ta av så det gjør ingenting!

Skrevet

er 29 uker på vei å ligger ennda 1 kg under startvekta..

Skrevet

38+2 idag og fortsatt 5kg i minus.. Var nede i minus 11,etellerannet..

Nok å ta av, og dessverre er det bare i svangerskapet jeg går ned, så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...