Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Dere som har den, synes dere den er hard i bunnen????? det synes jeg, har dere noen form for madrass??? den er litt liten softbaggen, hva skal dere bruke?dyne eller voksipise eller noe lignende????
Phantom´ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Vet det er mange som bruker saueskinnspose nedi softbagen. Men det kommer jo helt an på når du skal føde det da. Voksipose blir nok for trangt i alle fall. Det er mulig å legge i en ekstra madrass, eller et helseteppe i bunn, så får du gjerne plass til en vogndyne oppå. Alt avhenger jo av vær og temperatur
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 har termin om 3 uker..har 2 vognposer men de passer ikke ned i softbagen, har dyne, men kan ikke det blir kaldt?i mars?
Phantom´ Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hva med å legge et lammeskinn i bunnen? Tror det skal holde med lammeskinn og dyne. Dessuten har jo softbagen er lokk så det blir lunt og godt.
***lilli*** Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Når skal du ha baby då? Eg ventar i april, så det er litt vanskeleg å seie kor mykje ein treng å ha i vogna, men eg tenkjer uansett å ha eit saueskinn i botnen. Då trur eg han kjem til å ligge passeleg mjukt. Om det er litt kaldt får han ligge i ein heimestrikka ullpose, med dyne oppå, og eventuelt ullteppe på toppen. Elles var eg godt fornøgd med å bruke ulltepper til jenta mi, for då er det så greitt å regulere temperaturen. Dette finn du fort ut av. Berre hugs at det er verre om babyen blir for varm enn for kald. Kjenn etter i nakken om han/ ho er passeleg varm. Frys han så seier han frå. Til hausten kjem vi til å bruke skinnpose, men då har han nok vakse ut av baggen.
snene Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Tenkte legge et teppe i bunnen, og bruke ullpose den første tiden og etterhvert bare dyne (termin i april). Har forsåvidt lest flere steder at babyer ikke skal særlig myke madrasser/liggeunderlag, slik som vi gjerne vil ha, fordi de er så lette. Så madrassa er sikkert helt grei sånn som den er..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 har sauskinn, men det er veldig stort å skal ha det i senga, passer ikke i vognen, hvor får man kjøpt saueskinn som passer i vogn???
Phantom´ Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Babybutikker. Kan både få kjøpt hele skinn og skinn som er klippet til. Alternativt kan du klippe til et selv. Ser de selger til 199 på barnas hus om dette er en butikk nær deg...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 tror ikke det har barnashus her i ålesund... men de selger rimelige sauskinn på Kid takk for mange svar
Gjest mphs Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 http://www.lilleprinsen.no/product/9272/10901/453906/_Teutonia_Lammeskinn.html Her har du ett skinn som er spesielt til Teutonis. Jeg skal bruke en egensydd pose rett i bagen i begynelsen og så blir det skinn og dyne etter hvert. Venter i slutten av mars.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 men de der var litt stort til selve softbagen
snene Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 I Ålesund har de sikkert på BabyComfort v/Moa. Hadde ihvertfall flere str sist jeg var der.
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 vi skulle egentli ha softbag, men kjøpte en sånn har en som brukes i villingvogner. så den kan vi bruke bilen og med nett over hvis vi skal på litt lengre tur. den er kjempe lett, å ahr håndtak som på softbagen. med den følger det madrass=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå