Gå til innhold

NAV penger er kommet:)jippi

Anbefalte innlegg

Skrevet

allerede he he:) kanskje en høygravid dame tar turen til shopping senteret i dag;)thihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, nå skal jeg sjekke kontoen min - håpehåpe:) Begynner å bli litt tørt på den fra før av nå, så det hadde gjort seg med litt påfyll:D

Skrevet

passe på... de forsvinner fort nok uten hjelp av senteret... =0)

Skrevet

var ikke kommet inne noe penger til meg enda nei!men kanskje like greit med tanke på en laaaang og kjedelig helg hvor pengen hadde fløyet på shopping, hehe.

Skrevet

ja du har så rett:)hehe

men helt utrolig,er aldri de samme datoene jeg får inn penger..rare NAV...noen får å noen må vente noen dager..,men for å vær ærlig så hadde ikke jeg trengt å fått de før over helga he he for nå bærs det på shopping:)huff men noe må man gjøre mens man er høygravid å lei he he:)

HI

Skrevet

hvordan penger har dere fått fra nav i dag? Foreldre/perm penger?

Når skulle de ha kommet (dato..)?

Jeg å venter på penger fra de, men tror utbet datoen på de pengene jeg venter er 29/2... :(

Lenge til, snufs

Skrevet

Ok.. er litt ny på dette.. Hvis jobben forskuddterer, da får man vel sin vanlige "lønn" på vanlig lønnsdato??

Skrevet

jepp, det tror jeg:)men hørtes ikke ut som disse hadde fått det.... jeg å vil ha penger:):)

Skrevet

foreldrepengene kommer som regle den 25 her men fikk de den 19 denne gangen.Så dere som ikke har fått de kanskje dere må vente til den 25.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...