olni Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 jeg skal på min første kontroll i til onsdag og vil da, etter egen beregning, være 6+3. Er det noe håp om å høre hjertelyd da eller er det først etter uke 10 ???
Lille-My,75 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg var på 1. gangskontroll i dag. Jeg er 11+1 i følge legen. Han sa til meg at det ikke var noen vits å høre etter hjertelyd før om en uke eller to til... Men jeg har nå hørt at det er flere som har hørt det i 11.uke... Men uke 7 er nok kanskje litt tidlig. Lykke til på kontroll :-) Jeg syntes det var ganske koselig, egentlig!
miobell Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 du kan høre hjertelyd så pass tidlig, om du er heldig.. men det vil ikke være hos vanlig lege , men på tidlig (invendig) ul. Jeg fikk se hjerteaktivitet da jeg var 7+5. :-) Hos legen min får jeg ikke høre noe før uke 12-13.. i allefall mulig å kanskje finne hjertelyd utvendig fra da av men ingen selvfølgelighet. :-)
tvillinger i oktober Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg var på innvendig UL når eg va 7+1 og der fant de hjertelyd på 2 stk :-)
mammagutten Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 jeg var hos legen da jeg var 10 + 6. legen sa jeg mest sannsynlig ikke kunne høre hjertelyd men vi prøvde likevel. å jammen der hørte vi banking som bare det:) i dag var jeg til min første ultralyd:) er 13 + 4:)
Lille Lu Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 I mitt første sv.skap ville ikke jordmor prøve å høre etter hjertelyd da jeg var 13 uker på vei, det var for tidlig. Denne gangen var jeg hos lege da jeg var 10 uker og han sa at det KUNNE være mulig, men ikke vanligvis. Men han fant hjertelyd!! Utrolig morsomt. Men har sett at flere ikke har hørt hjertelyd før uke 15 og sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå