Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nå mitt 3dje barn(to gutter fra før),og dette svangerskapet er helt annderledes enn de to andre. Med de to første kosa jeg meg glugg ihjel hele svangerskapet. ...kanskje ikke de 15 og 13 dagene jeg gikk over termin da;)... Ingen symptomer og alt var bare bra hele veien. Men denne gangen... Er så innmari dårlig!! Kjøpte sea-bands og de hjalp bra på kvalmen en stund,men nå har den kommet tilbake. I tillegg eier jeg ikke overskudd,og dette toppet seg i går da jeg skulle rydde og vaske huset. Begynte med å sette på en vaskemaskin,og med den forsvant resten av det overskuddet!!! Og da kom frustrasjonen og tårene strømmende på.... Ja for det skal jo ikke så mye til om dagen;)

Så nå går jeg rundt med veldig dårlig samvittighet for dette barnet i magen over at jeg ikke klarer å kose meg. Er 12+1 i dag,så håper stadig at det vil gi seg. Vil ikke at siste graviditeten min skal være et mareritt å se tilbake på,for jeg er veldig glad for å være gravid og dette er like planlagt som de to andre!

Håper jeg snart kan kose meg med å være gravid,for det er jo absolutt en glad-nyhet:)

Flere som har det sånn?!

Måtte bare lufte tankene litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...