babygullz <3 vilde Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 vet ikke hva jeg skal kalle den...men, vi som ikke får engangstønad pga fast inntekt, men får vanlig "lønn" mens vi har mammapermisjon... dersom man er sykmeldt i deler av sv.skapet, får vi ikke denne permisjonslønnen som regnes ut i fra seks av de 10 siste månende? Ble litt rotete dette her... men, håper dere skjønner hva jeg skulle frem til..ellers får jeg prøve å forklare på ny=)
vanillaface Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Det pengene du får i sykepenger teller som grunnlag når perm penger skal regnes ut.
babygullz <3 vilde Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 okei=) takk for svar=)
helhalhalo Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Det er det som er grunnlaget for sykepengene dine som blir grunnlaget for foreldrepengene dine om du er sm frem til perm. (Begynner du å jobbe igjen er det det som blir grunnlaget.)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Grunnlaget for sykepenger pleier jo å være det samme som lønna di, hvis du ikke jobber ekstra vakter f.eks. Om du er sykemeldt noen mnd og så i jobb noen mnd og har variabel inntekt, så skal vel nav ta det grunnlaget du kommer best ut med Om de ser på siste 3mnd eller hvordan de gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå