orkide75 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 det er så mange forskjellige å velge mellom, at jeg tror jeg blir gaaaal..... ene plassen skryter alle av Basson, de selger den her, har sett på vogna men vet ikke.... så er det Simo... kjempebra vogn som jeg har veldig lyst på Emmaljunga er jo bare flott da, men dyr:( Brio hadde jeg med førstemann og var kjempefornøyd:) skal ha ei kombi vogn, eneste jeg er sikker på Bor på Helgeland, så her er det værskifte, vind og mye vått ... så må ha en vanntett vogn som tåler mye vær .. har ei schæfertispe som må på tur hver dag, så bør ha ei skikkelig vogn, da den blir brukt mye:) noen som har tips:)?
Trulte76 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 jeg hadde simo kombi vogn til nr 1og 2..brukte samme vogna.. Nå må jeg kjøpe ny, og jeg har virkelig bestemt meg for emmaljunga Den er bare så fin
Hera83 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har bestilt Simo Duo, syns det er den fineste og beste vogna for oss.
Hvitkløver2020 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Simo og Emmaljunga er jeg kjempe fornøyde med!! Men emmaljunga var ikke kombi men duo..så vet ikke hvordan plassen er i den kombi`n=)
Gjest mphs Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har en Simo vogn og to Teutoniavogner.Liker teutoniavognene best.
theafranord Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Hadde samme problem som deg....vanskelig å velga vogn er så mange å velge mellom. Men fant til slutt ut at emmaljunga city cross var tingen for oss. Den er ganske lett, får plass til voksi-posen er pen å se på, stødig og romslig.... Synes at enkelte av vognene er så veldig små. Tidligere har jeg hatt simo kombi....var kjempefornøyd med den:-))) Lykke til med valget
En Prins + Prinsesse Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 jeg har simo kombi og er veeldig fornøyd!!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Simo er jo banna bein da. Den tåler vel omtrent hva som helst. Men den er et drog spør du meg. Ikke blandt mie favoritter. Jeg vil foreslå OTH Urban Jungle, OTH Mountain Terrain eller Mutsy Urban Rider jeg, det er knallvogner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå