Lova Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Er inne i min andre PP, og har alle de evindelige symptomene, men ingen "gravid-følelse".Det hadde jeg forsåvidt ikke de to gangene jeg har vært gravid heller...(Men da prøvde jeg ikke å bli det).Hadde litt på følelsen forige måned, og ble kjempeskuffa..... Har blitt spådd mars, så vi får se...
Lulia Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Jeg har IKM da, og venter spent. Er også min andre pp, og prøver å tone ned symptomjakten, da jeg ble så grundig lurt forrige måned. Husker ikke hvordan det var med symptomer sist jeg var gravid heller, annet enn at jeg hadde en følelse av at nå var det skjedd... Kommer du til å teste? Når evt? Jeg skal prøve å vente legst mulig tror jeg, men er så spent, så lurer på hav jeg klarer... Lykke til i alle fall, det er spennende dager i vente!
Lova Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Spennende:)!!!! Jeg kommer ikke til å teste før jeg er på overtid.Kanskje 28 feb, hvis det ikke har skjedd noe.Første gang jeg var gravid hadde jeg ingen symtomer, sist gang hadde jeg "alle", men trodde allikevel ikke jeg var gravid før jeg hadde gått 1 uke på overtid.Rare greier. Hadde vært fint å holde hverandre oppdatert.Masse lykke til!
Viktoria :) Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Jeg har ikm samme tid Er veldig spent. 4 pp og har hatt "alle" symptomene tidligere uten noe resultat. Har ingen barn fra før, så jeg aner jo ikke om jeg kan bli gravid en gang. Men håper så inderlig! Begynte å få symptomer i går - oppblåst, stikkinger. Hadde noe spotting idag, kan det være egget som fester seg? Prøver å ikke fokusere så mye på det og skal ikke teste før 27 (ikm dag 1). Ønsker dere masse lykke til!
Lova Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Lykke til lucy!Spotting hadde jeg også første gang jeg var gravid!
Lulia Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Hjeeelp... testet positivt i dag. Fikk det over meg så jeg klarte ikke vente. Men det var et tydelig +!!! :) Lykke til jenter
Viktoria :) Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så mye!!! Kjempekoselig Lykke til videre
Lova Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2008 Hei, Lulia!!!! Så fantastiskGratulerer så mye, det var hyggelig å høre!Lykke, lykke til videre, håper vi sees på 1 trimester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå