Gå til innhold

*sukk* hvilken vogn skal jeg velge:)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så mange forskjellige å velge mellom, at jeg tror jeg blir gaaaal.....

ene plassen skryter alle av Basson, de selger den her, har sett på vogna men vet ikke....

så er det Simo... kjempebra vogn som jeg har veldig lyst på:)

Emmaljunga er jo bare flott da, men dyr:(

Brio hadde jeg med førstemann og var kjempefornøyd:)

Bor på Helgeland, så her er det værskifte, vind og mye vått ... så må ha en vanntett vogn som tåler mye vær .. har ei schæfertispe som må på tur hver dag, så bør ha ei skikkelig vogn, da den blir brukt mye:)

noen som har tips:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga, Brio og simo er hvertfall gode vogner av skandinavisk design som er ment å vare i det klimaet vi har...

Hvis du syns den er for dyr, kanskje du kan kjøpe en pent brukt?

Skrevet

Jeg har kjøpt Basson roma vogn, har ikke brukt den enda, men den har fått best i test tv2 hjelper deg. Den er vanntett og lett å trille og ikke minst stor bag. Jeg anbefaler denne, den ser nesten ut som emmajunga duo vogn;)

Skrevet

ja, har tenkt på det:)

vet jo at en del bytter ut kombivogn med en trille utpå våren, så skal følge med om det er noen som skal selge:)

har termin 9 juli, så har jo litt tid på meg:)

Skrevet

akkurat den basson jeg har sett på:)

heller litt mot den, så jeg får se hva jeg finner ut i denne jungelen:)

Skrevet

Jeg syntes Teutonia Mistral er en flott tur vogn..Vi bruker vogn mye,både i marka og i byen...

Den er solid og god å trille-og funker til barnet skal slutte med vogn...yngstemann brukte vogn til og fra bhg til han var FIRE!!

Skrevet

Hei!

Jeg har Brio vogn og er veldig fornøyd. Det jeg så etter da jeg letet etter vogn var hvor mye den veide. Siden jeg farter litt rundt med bil, er det greit å ha en vogn som fint kan bæres ut og inn av bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...