Gå til innhold

Anonym som hjalp meg med klokkeleting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sa du ville ha litt tilbakemelding så her kommer den!

(skulle sendt dette som pm, men har jo ikke nicket ditt. Så alle anonyme som er ute etter å "kritisere"/si at "dette er så teit" ... bare spar dere, innlegget er ikke til dere eller til diskusjon!)

Jeg er i utgangspunktet tvilende til "seing", men utelukker ikke at andre har evner jeg ikke har eller forstår :-)

Trodde i begynnelsen at du hadde bomma helt, da beskrivelsen av huset ikke passet til vår leilighet i det heletatt. Helt til lillesøs ringte og sa at den lå hos mamma og pappa! Da ble det at den lå i et hus, på badet i enden av en gang plutselig mer forståelig.

Du traff ikke på alt ;-) ... huset er mørkt, men lyst inne. Det er ingen trapp til badet, og klokka hadde ikke noe over seg, men forran seg så den var vanskelig å se.

Synes det er rart at du "så" at den ikke var hos oss ... og for å være helt ærlig var jeg bombesikker på at klokka var stjålet i svømmehallen, så jeg forventet et helt annet svar enn det du kom med.

Som sagt ... ikke alt stemte, men du var sannelig ikke helt på bærtur heller ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint dere fant den igjen. godt at jeg ikke var helt på jordet.. men som sagt har jeg aldri gjort det før.

Iallfall godt at det du trodde ikke stemte da, og dere fant den igjen:)

Kan tenke meg at mannen din ble glad da han fikk tilbake klokken sin

Skrevet

så rart...er stiligt og da:)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...