Gå til innhold

Tar dere dere oppriktig nær av

Anbefalte innlegg

Skrevet

ting som blir skrevet her inne? Det virker sånn på enkelte.

Bare til opplysning så er det fullstendig frivillig å være på kranglesiden, og den som er med på leken, må tåle steken, osv.

Bare et lite apropos fra meg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet vi vel alle her inne? At skriver du noe her kan du regne med å bli halshugd samme hva det var du skrev.

men, man har vel forskjellige måter å krangle på også, noen går i forsvarsposisjon, noen argumenterer i hytt og pine, og noen klarer å holde seg noenlunde reflektert og saklig (selv om det ikke er særlig mange her inne.)

Skrevet

Tar meg svært lite nær av det som blir skrevet her inne, syns det er gøy å diskutere selv om det noen ganger kan gå hett for seg. Vi er jo alle forskjellige. Blir bare sur på meg selv når jeg går tom for argumenter :) Så lenge diskusjonen går på generell uenighet holder jeg meg saklig, men om jeg får slengt i trynet at jeg er dum, teit (sånne banslige ting vet dere, personangrep) da kan jeg vel bli litt usaklig jeg også. Da er det ikke noen diskusjon lengre :)

Skrevet

di som føler seg truffet av det utdannelse greiene er dem som flipper mest ut her ser du...dem sier vi skal respektere dems mening om at utdannelse ikke er viktig men da sier jeg det samme..respekter oss som vill ha en liten bakgrunn i forhold til økonomi og annet stæsj oxo..Kan lett plukke ut dem som tar seg nær av ting her ja!!!he he....gøy

Skrevet

Hvis du vil bli respektert for å ha en utdannelse, kan du jo begynne med å skrive riktig? Ordene "dems" og "oxo" f.eks er ikke godkjent. Men det vet du vel, smarting:) Hilsen en "med bakrunn i forhold til økonomi og annet "stæsj"...

Skrevet

he he he he!!!!Nei å nei...godt jeg ikke er gammel og uttørra sier jeg bare...prøv deg å skriv en feil her a...da er du teit altså!!!!ha ha...neiånei...

Skrevet

hilsen en som tar seg nær av allt å tydeligvis blitt alt for tidli gammel uten homor og en liten antenne for null sosial inteligens:)he he..

Tror jeg LETT hadde valgt å skrive en feil....

Skrevet

Oj... ja du virket jo moden, spend86Mod...

Skrevet

he he!!!Du som lagde denne om at:Seriøst..tar folk seg nær av ting eller???HMM...du ser da ut til å ta deg mere nær av ting her enn noen andre her i allefall:)Jeg bare smiler å ler jeg for jeg har det så topp som jeg bare kunn hatt det:)Så får du si så mye å mene så mye du bare vill:)jeg er nok moden nok for denne siden i allefall;)

Skrevet

med andre ord:)Jeg skriver heller en liten feil på sidene her enn ioe annet:)JEg er verdens heldigste og tar meg veldi lite nær av rør fra andre:)

Skrevet

Du både skriver feil og uttykker deg veldig lite intelligent, men for all del - vær lykkelig i din lille, umodne verden du...

Skrevet

Å bare en ting til Anonym...Jeg er i allefall moden når jeg sier akkuratt det jeg mener å tåler å få høre noe tilbake men fortsatt ha enn smil rundt fjeset da:)Har endel å smile til om dagen kan du si:)

Men lykke til videre da:)

Skrevet

sier ikke det seg selv da? spendt86mod er 22 år..Begrenset hvor moden man er da.. så forresten at hun argumenterte hardt for det med utdanning før man blir gravid, men hun skrev aldri hva hun er utdannet som.. Så spendt86mod; hva slags fancy utdannelse har du? =)

Tror kanskje noen uten utdannelse på disse sidene her tar seg nær av det, fordi man blir hengt veeeeeldig ut, bare fordi man har prioritert litt annerledes enn mange andre.. Greit at vi er på kranglesiden, men man trenger jo ikke kaste alt som heter manerer for det.. Går an å krangle uten å skulle knuse "motstanderen" helt også?

Skrevet

Takk for litt stæøtte i allefall:)Sier absolutt ingenting om høy eller lav utdannelse vis dere har lagt merke til det!!Sbnakker om at en utdannelse er greit uansett!!!Støttet jo jenten som fikk drit slengt fordi hun var hjelpepleier...det er da mer enn bra nok og det er en utdannelse!!!Det er allt jeg har sagt her så får folk bli sur å si at jeg er umoden men jeg er moden nok til å si det jeg mener å ha mine egene meninger og moden nok til å leve hver dag med ett smil rundt munnen fordi jeg er i 7 uke av min første graviditet!!Tror det er mange yngre her som har større intelligens enn mange av di eldre her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...