Gå til innhold

Hvem er del i sjefsgjengen her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker det er noe å krangle om. For noen år siden var det snakk om noen her inne som alltid svarte på hverandres innlegg og lukket andre ute, sant eller ikke, det kan diskuteres.

Men hvem er nå hoveddibbern pr i dag?

Er det de på listen over mest aktive? Tror det er flere der som ikke har så mye med hverandre å gjøre her inne..

Hvem mener du er den største "klikken" her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vi tilbake i ungdomsskolen nå?

Skrevet

det må være yppert, angelica, prekæs, ugla og den gjengen..

Skrevet

Håper du inderlig at du blir nevnt på in-lista, hi? Og husk, uansett hva du svarer nå så har du bæsja i skuffen.

Skrevet

Eneste måten å bli tatt opp som medlem her inne er så klart å ha sex med en av de som er mest in:-) her er vi både homser, lesber, hetero,, så det er bare å velge å vrake:-)

Skrevet

Sur for at du ikke ble nevnt lenger opp her nå, sug lut.

HI

Skrevet

Lær deg å skrive først da, det heter "laimt"!

Hvem bæsja nå??

HI

Skrevet

Flaut å være så lettprovosert??

HI

Skrevet

Det er ingenting som staves laimt, men prøv gjerne igjen når du har bestått norskkurset.

Skrevet

Jeg visste at du var så lettprovosert at du gikk på den. Måtte bare svare, selv på noe så innlysende.. hahaha..

HI

Skrevet

Eller bæsja:

- på leggen?

- i hetta? (Som en av ungene gjorde på jobben. er ikke lett med skogstur og bæsjing i skogen:o))

Skrevet

Hvorfor leser jeg heletiden "sjefslegen" i denne overskriften?

Skrevet

Bedre å være sjefslegen enn overlegen....

* Fnis*

Skrevet

HKH: Prøver å forestille meg hvilken stilling man inntar for å bæsje i hetta...?`?

Skrevet

O yes.. moren fant den på mandagen, vi var på skogstur på torsdag!

Jenta kom til meg uken etter og mente at jeg måtte holde henne mens hun tisset. Hvorfor det sa jeg, hvor jenta svarte: Jo forrige gang bæsja jeg i hetta og det likte ikke mamma!

Kan jo skjønne den da:o)

Skrevet

Se for deg moren til barnet sitt uttrykk da hun fikk hjem den hetta du...:P *ler enda*

Skrevet

Slik var det.....

Ungen satte seg ned, brettet ned dressen og var klar for jobben.... hetta lå da selvførgelig litt etter resten av dressen.

Volia- bæsj i hetta!!

Luten...

Å bæsje hetta full står på lik linje med løen i kørja!

Skrevet

Hehe, det kan faktisk jeg og. Får jeg med hjem noe bæsj i hetta fra bhg, så tror jeg Herr Søppelbøtte skal få noe å spise.

Skrevet

Kompisen til mannen bæsja i genseren sin en gang, magetrøbbel, fyll og mor som strikker lange gensere kombinert. Menmen, det er en annen historie.

Skrevet

dere ødelegger tråen min... prøver å få frem at dere er mest populær nå??!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...