Gå til innhold

Hva slags str på dynen har dere i sprinkelsengen?....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....jeg kjøpte først en dyne på 80x100,men syns liksom den så litt puslete ut oppi senga....så kjøpte jeg ny juniordyne i går str 100x140...hehehe,men den var jo diiiiger...men tror jeg skal bruke den fordet.Det virket så mye lunere i senga nå :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først 65*80 cm....vil ikke at bebien skal drukne i dynen

så 80*100 cm etterhvert

Skrevet

Brukte 65*80 cm først i ca 8 mnd,så 80*100 cm til hun var nesten 2 år, og nå 100*140 cm

Skrevet

Vi har 80x100 i senga... synst den passa helt perfekt jeg ;) og så har vi 65x80 i vogna..

Skrevet

Har kjøpt 80*100 vi..den holder isåfall en liten stund. Har hørt at den i str under vokser de ut av med en gang. Liker jo en stor dyne best selv så..hehehhee

Skrevet

Har kjøpt 65x80, men det går nok ikke lange stunden før den må byttes ut til et nr. større. Kjøpte Høie sin, var veldig myk og god, og antibakteriell stod det på lappen (hva det betyr)... og anbefalt av astma og allergi forbundet :)

Skrevet

Bruker 80 x 100 lenge, nesten ett år. Syns den er veldig passer når babyen er liten. 65 x 80 blir litt liten i senga, passer bedre til vogn og vugge.

Skrevet

Jeg har 80x100 i sengen og 65x80 i vogna....også har jeg en ekstra 65x80 dyne til ei vugge...

Skrevet

...hm...kanskje jeg tar den 80x100 i senga alikavel...hehehe :o)

Skrevet

Har 65x80 i vogna og 80x100 i senga...Klart det ser litt puslete ut men husk babyen er ikke så stor heller...=oD

Gutten min på 4 har 100x140...Den begynner å bli litt liten men gjør forsatt nytta si...=o)

Skrevet

80x100. Spiller ingen rolle om den er puslete, så lenge babyen er varm. :o)

Skrevet

modern påstår (og det er hun som kjøper inn akkurat dette) at man kan bruke den nest-minste dyna på tvers i starten også snu den når babyen trenger det ifht størrelse....

Skrevet

80x100cm i senga

65x80cm i vogna og vugga=)

Skrevet

hehehe...må jo le litt av meg selv da...joda den juniordynen jeg kjøpte i går er vel litt i største laget ja :o)...

Det er sant som du sier *BabyCakes*,at disse bebisene våre er jo tross alt ganske små ;o)...Er vel litt i "gravide-tåka" for tiden...:)

Skrevet

Hehehe...ja, tidlig ammetåka...=oD...

Synes også dyna er litt liten men så ser jeg på de baby bildene av gutten min og han forsvant jo i den...hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...