Gå til innhold

några april mammer som bor i närheten av østensjøvannet el.bryn?


linda-81

Anbefalte innlegg

Hej.

undrar om det är några fler april mammaer här som kanske har lite tråkigt om dagarna och kanske har lust att bli med å gå tur eller noe?

är själv delvis sykemeldt pga.beckenløsning och kjeder mig hemskt då samboern är på jobb,och lite motion skadar ju inte heller:)

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg gjør jo det. Morsomt, regnet med at det var deg. Jeg bor på Lambertseter, ikke så langt unna Østensjø, så jeg kan sikkert bli med på luftetur en dag. Er sykemeldt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. ja det var konstigt och vi har väl termin samtidigt också?20e april:)

Hade ju varit toppen att ta en lufte tur en dag,usch måste ut och röra mig även om det gör ont att gå pga.beckenet.

Har du klarat dig undan becken lösning?

Ska du också bli med på egon den 4e kl:17.30 med fler april mammor?har aldrig varit med förr men tänkte det kunde vara kul.

man melder sig på till en som kallar sig "mariflyfly"under april-2008 klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenet går ganske bra, verre med ryggen. Så jeg må også ut og gå en del. Har termin 19. april. Skal du også på A-hus? Ja, kanskje jeg blir med på Egon:) Har ikke vært på det før jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja bli med på egon det tycker jag,bara meld dig på för de ska visst boka bord.

Ska på ullevål jag,har inte hört så mkt om de olika födestäderna så jag bara tog det som var närmst egentligen.

Går du hos jordmor på manglerud du med?ska på fødselskurs 3e mars där, och det tror jag behövs..man är ju lite nervös:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...