Gå til innhold

Trenger litt tips her.. ang reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo fyller 40 i juni og da tenkte jeg å bestille en weekendtur til oss sammen som gave fra meg. Men så er det det, hvor skal turen gå??

Alt 1: Han er veldig glad i Skottland og vet han kunne tenke seg dit igjen. Han har vært der flere ganger så jeg er redd det ikke blir så spesielt..

Alt 2: Paris. Vi har vært der sammen en gang og synes det var kjemperomantisk! Koste oss begge to og vi vil gjerne tilbake dit. Men som sagt, vi har også vært der.

Alt 3: Praha. Synes det høres så flott ut men usikker på om det er stedet sambo ville ha valgt.

Alt: 4: Dublin. Vet han kunne tenke seg dit, men er det romantisk da?

Kanskje noen har noen helt andre reisetips? Det bør ikke være for dyrt og det bør ha masse romantiske muligheter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dublin er ikke en veldig koselig by, så hadde droppet det.

Hadde dratt til Skottland, kan bli spesiellt til tross for at man har vært der før, kanskje finne et nytt sted dere kan dra til der?

Skrevet

Praga er fantastisk spør du meg, men bo midt i byen i så fall. Er han historisk interessert eller glad i klassisk musikk er det enda bedre.

Hva med Barcelona? Fantastisk by, bare dere passer på verdisakene deres. Romantisk også.

Liker godt Dublin også jeg da.

Skrevet

Barcelona er uaktuelt, jeg har vært der før og likte meg overhodet ikke...

Skrevet

da tror jeg at vi har veldig ulik reisesmak:)

Hva med Nice?

Skrevet

Ja, Nice kan være aktuelt. Jeg trives jo veldig godt i Frankrike. Vurderer også Berlin - hører han har prata litt om det tidligere.

Skrevet

Ferie paa et slott et sted i Skottland ma jo vare veldig romantisk. Eller en tur til Sterling (ikke langt fra Edinburg). Veldig koselig liten by, med hyggelige kroer og romantisk gammelt slott/borg og mange gamle hus.

Skrevet

Kaklehøna: Det høres supert ut! Vi har begge vært i Edinburgh og trivdes utrolig godt der. Har sjekket ut slott og slikt men det koster jo en formue!!! Sterling har jeg ikke hørt om. Hvordan kommer vi oss dit fra Edinburgh?

Skrevet

Jeg eeeeeeeeeelsker Berlin. Bodde i Mitte en kortere periode da jeg var gravid med førstemann. Noen sier den ikke er romantisk, men det er jo igrunnen alle steder om en er i humør til det. Blir aldri lei av den byen. Så mye å se, billig mat i det rett bydelene...museum og kunstgalleri..snadder by:)

Skrevet

Det gaar tog hele tiden (du kan ta det som gar til glasgow hvis jeg ikke husker feil). Da vi var i Skottland hadde vi bare en dagstur dit fra edinburgh, men paa det lokale turistkontoret hadde de info om mange overnattingssteder som var ganske rimelige (kanskje 500 kroner per natt i dobbeltrom) og som saa veldig koselige ut. Desverre har jeg ikke brosjyrene lett tilgjengelig, men det skulle visst vare mulig a finne det pa nett. Anbefales virkelig!

Skrevet

Ok, da skal jeg sjekke det ut :) Tusen takk for tips :)

Skrevet

Bare hyggelig det. Vi har forresten tenkt oss dit kanskje neste aar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...