anette1982 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 jippi, endelig har jeg rier. Var på sykehuset på overtidskontroll i dag og legen der tøya skikkelig. Har 3 cm åpning, og skal settes i gang i morgen hvis ikke babyen har kommet til da..... Spennende
nr 4 er her<3 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 oj så spennende=)skulle ønske d var meg hehe=) masse lykke til
Tirilill Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 det høres ut som noe spennende kommer til å skje snart:) Lykketil!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå