spent86Mod:) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 jeg merker et det kansje lukter litt "annerledes nedentil nå"?Etter jeg har vært på do og hatt samleie og sånn..men kansje er det vanlig???Jeg er veldig anspent når jeg har samleie nå for jeg er innenfor di tre mnd som er litt usikkre...så er litt redd fpr at ting skal skje når vi har samleie... Måtte bare spørre!!!Vi er jo jenter hele gjengen her så!!! Så får jeg se om noen vill svare meg på det:)!!!!
vanillaface Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Det er godt mulig at det lukter annerleders siden vi forandrer jo oss ganske mye i begynnelsen av svangerskapet. Det kan også være luktesansene dine om har forandret seg? Det skal ikke være noen grunn til å være anspent ved sex da dette ikke skal utgjøre noen fare for fosteret.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg syns også det lukter annerledes og utfloden har forandret seg. Det er lettere for noen å få sopp og uvi i svangerskap. Husk å gå på do etter samleie så ikke bakteriene kommer seg opp i urinrøret Det er mange forandringer i kroppen nå de første mnd. Så lenge det ikke gjør vondt å ha samleie så bare fortsett som før
snuppedulla Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 samme her!! mer utflod og litt annerledes lukt! er litt sterkere enn før:S
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Akkurat det har jeg åå.... Lukter liksom litt mer nå! Og utfloden ser litt annerledes ut.
Lilje74 Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har vært gravid 3 ganger, og alle gangene har jeg fått utflod med en helt spesiell lukt så etter den første gangen har jeg forstått at jeg er gravid de neste gangene på grunn av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå