Gå til innhold

Kansje ett litt for intimt spørsmål men

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg merker noen ganger att det lukter litt "Annerledes enn før" nedentil..spesiellt etter samleie??HMm..er det bare meg..og jeg er litt anspent og redd når jeg og forloveden min har sex nå fordi jeg er innenfor di 3 mnd som er veldig usikre...så tenker fælt på om lille frøet som har festet seg skal komme ut igjen ....dere er jo jenter hele gjengen her så spurte selv om det kansje var litt intimt jeg:)

Såp får vi se om noen vill svare meg på det..he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal svare, jeg ... hehe! Hvis han støter for langt inn i deg kan nok kanskje spiren følge med snoppen på vei ut igjen...!!!

Herregud, hva venter du av svar når du poster innlegg på kranglesiden, lille venn???

Skrevet

Sorry!!!!La det ut på feil side!!!Er på endekl sider samtidig her så gikk litt i surr så ikke tenk på det!!!he he...krangl videre der:)he he

Skrevet

går jo an å svare ordentlig selv om dette er kranglesiden da...

Skrevet

går ann å være ordentlig ja men det går ikke ann å forvente seriøse spørsmål..he he...du er ett unntak da..hehe

Skrevet

neida knull i vei spira har det bare bra hehe,

Skrevet

anonym 13:33 22.02.2008 her,er ikke jeg som er HI...

skjønner hva du mener med at man må regne med masse tull og tøys her inne,meeeen det er faktisk mulig å svare skikkelig her inne også... :)

Skrevet

som sagt..går ann å sende spørsmål inn på denne siden men jeg forventer absolutt ikke noe bra svar!!!Så vi stopper her!!Har fått det svaret jeg ville av di litt mer seriøse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...