gullet84 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Idag endelig gikk slimproppa mi, er 8dager på overtid nå. halvtime etter at proppa gikk så begynnte riene, har snakket med føden og de sier at det driver å modner seg så nå sitter jeg her og håper at det skal bygge seg opp:) kanskje jeg får se prinsen min idag:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Så deilig å være igang Vær masse oppe å gå. Da kan det gå litt fortere. Lykke til.
Fride08 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Krysser fingrene for at de bygger seg opp! Hold oss oppdatert da :)Masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Så godt det må være å føle at det skjer noe! Må bare legge inn et lite tips.. Ikke opp å gå! Slapp av så godt du får d til isteden! Jeg gjorde d sist, og sleit meg fullstendig ut på sånne tips. Denne gangen har jeg vært til mange samtaler ang fødsel osv, for å unngå at det samme skjer igjen, og både leger og jordmødre sier d samme: Vent med gåingen til du har 4cm åpning første gang, litt mindre andre gang (2-3 cm). Gåingen fører sjelden til noe annet enn at du blir sliten, og maserier, som ikke hjelper ting å komme fortere igang. Og videre til en mye verre og mer slitsom fødselsopplevelse. Senere i fødselforløpet kan gåing/ tyngdekraft osv hjelpe, men det er nok mest sannsynlig snakk om maaaange timer til Ikke meningen å provosere noen her, vil bare dele min erfaring. Og om du spør fagpersonell svarer de helt sikkert det samme. De mener at dette med gåing er litt misforstått blandt fødende, spes første gang, hvor man ikke vet hva slags krefter en fødsel krever, og at det som oftest tar litt tid.. Spar på kreftene til å begynne med, og begynn med aktiv hjelp når det gjør skikkelig vondt. Uansett, lykke til Håper du får en fin opplevelse
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 masse masse lykke til ) deilig & tenke på at du snart kan holde nurket i armene dine )
anette1982 Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 så spennende, jeg sitter også her med rier så vi får håpe det skjer noe ganske kjapt da........ Lykke til
Tirilill Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 så flott!!! Krysser fingrene for at det tar seg opp og alt er over for deg kjapt og greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå