lenej :o) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Du? har eg snd Nemi pakken fra Jonah? hjernen min er kobla ut, eg huske ikke om eg har snd eller ikke, åsså fant eg lappen med adr din i skuffa min, å kom plutselig på å tenke på det no... herreverden, mangeln på hjernekapasitet her er stooor...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Heisann! Nei det trur æ ikkje, ikkje som æ har fått m mæ iallefall. Kanskje du i likhet m mæ dela hjerne m herr Vissvass =)
lenej :o) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 vet du, da skal eg få det gjort IDAG! hihi.. ja, eg klare bare ikke å tenke på alt på en gang.. min kjære e no heldigvis ferdi på jobb idag, han har hatt vakt den ehr uka, å ikke kommet hjem før 8-9 på kvelden hver dag.. føle meg som alenemor! men syns synd i han da, han har ikke sett mini siden tirsdag så.. han er jo lagt til han kommer hjem så.. men no! no er det MIN uke! når han no har fri-uke, kan han ha mini, å eg kan gjøre mine ting! hahahaaa!!!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hehe, du får kos dæ m å gjør d du vil. Sånn som etter at Nemi e lagt sæ, da gjør æ mine ting. Dvs strikke å sy =)
lenej :o) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 hehe... vel, når mini sover, så får eg jo gjort nåkka da, men helst litt stille ting da.. han e begynt å våkne av alt mulig no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå