Gå til innhold

endelig så er forlovern til min sambo i boks

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var jammen på tide hehe..

nå har jeg mast i 3 mnd om at han måtte ringe kameraten hans i Skien å spørre om han ville være forlovern hans når vi skal gifte oss i juni

på tirsdag kveld sa jeg at jeg kom til å ringe kameraten hans på onsdag siden han aldri får ut fingern, og det gjorde jeg også

snakket med han vell og lenge :) og han sa han skulle tenke på det frem til helga så skulle han ringe oss opp igjen....(må si at jeg bare har sett kameraten hans kun en gang, da vi var å besøke han, kona og barna når Sander var liten)

i går kveld ringte han sambo og sa at han ville være hans forlover, puh nå er jeg jammen meg letta for at dette er ordnet nå :)

skal møtes en gang i mars for at han skal skrive under forlovelse erklæringen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde forlover skulle være en nær venn eller venninne jeg..virker ikke som de er så veldig nære siden du bare har møtt han en gang,og han trengte tid til å tenke seg om,etter at DU hadde spurt om han ville være forlover for din tilkommende mann??Sorry,måtte bare få sagt det.

Skrevet

han er den kameraten som han kjenner best, de var mye sammen før når han bodde i skien (i 3 år) så flytta sambo til kr.sand, og 1 år etter så traff han meg i 2005, han har ikke så mange kamerater skjønner du!

vi har vært sammen i snart 3 år og ja har bare møtt kameraten kun en gang siden det er 8 mil mellom oss og de, og de har 2 små barn de også så sier det seg selv at det ikke blir så ofte de møtes akkurat

sist gang var i nov faktisk da var de i oslo på bilutstilling :)

når begge har stiftet familie så blir det dessverre mindre tid til kamerater og særlig når det er 8 mil mellom de to.......

så du hadde ikke hatt betenkingstid om ei venninne av deg hadde spurt om du ville være forlover??

ja ja samme det !

ja jeg spurte kameraten for sambo fikk jo aldri ut fingern, en ny vri det hehe.....og sambo var bare glad til han så :)

og du er så feig og ikke tørr å stå for nicket ditt !

slenge spydig kommentarer det kan du men ikke med nicket ditt

begynner å bli ganske lei av alle anonyme for de pleier som regel å slenge dritt og da tørr de ikke vise nicket sitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...