Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste ukene har jeg hatt masse vonde kynnere og menssmerter, kunne knapt reise meg fra sofaen før de kom. men hva skjer...??

I de to siste dagene har jeg knapt nok hatt en kynner, ikke noe menssmerter og vært full av energi, ikke går jeg på do like ofte om natten nå heller så jeg sover bedre..

Har jeg plutselig blitt degradert til 2. trimester igjen?? har 9 dager igjen til termin og alle mine tegn til snart fødsel forsvinner. Er det dette man kaller "stille før stormen", eller må jeg belage meg på noen uker i ekstremt høygravid form enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, kanskje stille før stormen ja? Har vært akkurat likedan her.. Sterke menssmerter, og kynnere som til tider har vært vonde.. Og disse "ligamentsmertene" som man snakket om i 1/2 trim kom tilbake.. Har vært sånn i et par ukers tid nå, så roet det seg og jeg gikk uten en eneste kynner i 3 dager, men de siste dagene har det tatt seg opp igjen, med masse stikkinger i skjeden og nedpressfølelse. 3 uker til termin enda da, og jordmor sier jeg kan gå slik lenge.. Men blir jo tullete av å gå å forvente at noe skal skje snart! og tanken på å gå på overtid er HELT grusom.. Jeg vil ha bebisen ut nåååå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...