Gå til innhold

tan?slik man b.lir brun av..


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farlig og ta tan (væske man stikker i magen)(vært omtalt mye i mediene)når man ammer? en sønn på 3 mnd. er så blek i huden og vært deilig å blitt litt gyllen-ser så mye sunnere og friskere ut da- får liksom ikke tid til solarium..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du melotan eller hva det heter?

Jeg ville aldri ha brukt det. Det har vært omtat i mediene pga all uvitheten om det.Og jeg tror ikke middelet er godkjent i Norge enda.

 

Kan du ikke heller spraye deg? Gå på www.shadowtans.no og bestill deg en flaske.. Skal være den beste på markede, bruker den selv og du får kjempefin farge!

Skrevet

Det er ikke godkjent nei, og det vises faktisk nå at det er blodkreftfremkallende også, sånn just for the record...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...