Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 er det farlig og ta tan (væske man stikker i magen)(vært omtalt mye i mediene)når man ammer? en sønn på 3 mnd. er så blek i huden og vært deilig å blitt litt gyllen-ser så mye sunnere og friskere ut da- får liksom ikke tid til solarium..
Pampers123 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Tenker du melotan eller hva det heter? Jeg ville aldri ha brukt det. Det har vært omtat i mediene pga all uvitheten om det.Og jeg tror ikke middelet er godkjent i Norge enda. Kan du ikke heller spraye deg? Gå på www.shadowtans.no og bestill deg en flaske.. Skal være den beste på markede, bruker den selv og du får kjempefin farge!
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Det er ikke godkjent nei, og det vises faktisk nå at det er blodkreftfremkallende også, sånn just for the record...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå