olebrum78 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jenta mi skal i bursdag til ei som blir 6år i morgen, er en vi ikke kjenner. Hva kjøper vi i gave?
wirre;o) Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Lipgloss, veske, hårstrikker og spenner, en bok, fine blyanter til skolen med rosa viskelær etc til. Husker ei lita snuppe jeg kjenner bare. Hun var veldig jentete og syntes alle sånne "voksen"-ting var veldig fint.
*ale* Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Her blandt seksåringsjentene er Hello Kitty saker det store for tiden. Ellers Petshop leker, skolesaker o.l.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 uten tvil polly pocket!!
camilla^ Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Min manns jente fikk blandt annet dette i sin 6 års bursdag Penger Glansbilder (veldig stas med det om dagen her) Trøye og truse (faktisk det hun ble mest glad for) Bitte lite porselen koppesett også husker jeg ikke mer...
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 min niese er helt hekta på det, og hello kitty. Jeg kjøpe verktøyskrin:) Men det var rosa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå