**Min nydelige Milla** Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Puppene blir jo så små når jeg har sluttet å amme, to vrengte baklommer.. Blir puppene "fylt" igjen noen gang? Med kjertler og vev.. For er liksom det som har gjort de litt faste før i tiden. Nå finnes det jo ikke en kjertel der inne... Noen med erfaring som vet?
*ale* Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Ett år siden jeg slutta og amme, de har blitt litt bedre... Men blir vel aldri som da man var 17 igjen.... Har gått endel ned i vekt også så det har vel ikke gjort det bedre....
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Nei, det blir de aldri. Ikke hvis du ikke jukser med naturen. Men det er graviditeten som er verst for puppene ikke amningen
BettyBoob Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 jeg har silikon. ammet de siste par mnd på kun ett bryst og så jo da helt fullstendig skjev ut! Var livredd for at det ikke skulle jevne seg ut etter amming!! Men det gjorde det heldigvis! Men nå var jo ikke puppen(e) vrengte bukselommer da Mange får dessverre varige bukselommer etter amming
**Min nydelige Milla** Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har også gått ned en del.. Har godt ned 19 kg etter fødsel, og gikk opp 16 kg.. Så er klart at det har noe med det å gjøre også.. Men jeg trodde at de harde, vonde kjertlene kom tilbake hvertfall, men det gjør de altså ikke?? Skulle egentlig gjerne tatt silikon, de er smååå nå altså.. Men tør liksom ikke. Redd det skal skje noe. Men hadde uansett ikke gjort det før etter jeg har fått et barn til...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Nei, dumt å gjøre noe før man er ferdig med barn. Har på en måte litt lust på silikon å, men tror ikke jeg kommer til å skaffe det. For mine var bittesmå fra begynnelsen, så gruer meg litt til åssen de blir seendes ut etter tredgjemann nå
MamiMaribel Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Hmm, nå må jeg tenke litt...:-) I tiden rett etter ammingen var jeg i sjokk over hvor små og myke puppene ble. Ikke så rart når de hadde vært faste og oppblåste i flere år:-))) Men så var det som om de gikk seg til litt, hehe, og ble litt mer fylte - eller kanskje det var meg som gikk opp noen kilo, og ble vant til de "nye" puppene.... Uansett forandrer de seg som regel etter graviditet og amming, men trenger jo ikke bli stygge allikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå