Jenta25 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Lurer på å bestille vintersko fra Amazon.com, var kjempebra priser der, men litt skeptisk hvordan det fungerer, om man virkelig får varene man har bestilt til prisen man får oppgitt, toll etc. Noen med erfaring her inne?
Gjest ->>- Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hvilken pris skulle du ellers få det til? Amazon er en enorm og anerkjent netthandel, helt uproblematisk. Men de har ganske mange varer på .com-sida som ikke sendes utenfor USA/Canada, da.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Enig med pil at du er litt i overkant skeptisk i dette tilfellet. ;o) Hvilken pris skulle det ellers vært?
cherry coke Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Det er helt uproblematisk og relativ rask levering.
ScaryMama Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Tenker du på om du må betale ekstra i toll? Ja,det må du, hvis varen koster mer enn 200 kroner. Jeg pleier å bestille bøker derfra, og bestiller heller en og en bok for å slippe tollen.
Sun Tzu Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Man betaler ikke toll for bøker! Jeg kjøper mye fra Amazon.co.uk og har aldri betalt toll:)
ScaryMama Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Et eller annet betaler man tror jeg? Måtte i hvertfall betale noe ekstra da jeg hentet noen bøker hos posten, da bestillingen var over 200.
Gjest -<<- Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Da har det enten blitt gjort noe feil, eller sendingen har inneholdt andre varer i tillegg til bøker. Bøker er toll- og avgiftsfrie ved privatimport, og du kan bestille for mange tusen på en gang om du vil.
ScaryMama Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Det var KUN bøker, så da har de nok gjort en feil. Og jeg har akkurat bestilt 3 bøker med 3 ulike forsendelser, søren! Da vet jeg det til neste gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå