stratosen_er mamma_ Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Heisann igjen;) ser du noe ang jobben min fremover??? lurer på når jeg føder og kjønn i magen...har en sterk følelse selv men:) f.13.04.83 Ser du noe ang fødselen også? om d går greit osv?? tusen takk:) klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hei tuppa! Ser ikke så mye ang jobben din.Får opp aug på deg,når har du termin da?Ser en gutt på deg. Fødselene ser ut som og gå veldig greit.Rundt 8 timer ca. Hva ser du på meg?ang fødseln og kjønn?har sterk følelse på det motsatte kjønn her enda..Føder jeg før tia? termin 4 mai f.28.04.82
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Ser fødsel den 2.mai jeg da..og d tror jeg at jeg har sett før også..jeg tror nok d er en gutt i magen din selv om du føler at d er ei jente...innimellom kan ønskene våre overstyre følelsene og det tror jeg kanskje de gjør litt hos deg...selv om du kanskje ikke er bevisst på det.. Jeg tror selv jeg får jente da;) men er noen som sier gutt så vi får bare vente og se...jeg vil ikke vite...men arti å lure på det og spørre andre om hva de tror:) ser du noe ang ryggen min da? når den blir bedre???og kvalmen/oppkasten forsvinner..er snart 15uker nå... klem:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Får opp at du fortsatt må kaste opp en del enda ja.Går ikke over med det første.Ryggen din kommer du til og være en del plaget med i svangerskapet,ser ikke lyst ut.
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 uff da:( jaja,..er heldigvis ikke kvalm...bare må plutselig kaste opp... og ryggen blir heller ikke bedre...hmm jaha, en lys fremtid haha...blir jeg mye sykemeldt i sommer??? kan du se noe om d?? får jeg en stort barn da???' takk igjen
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Ja da har du det samme som meg.Jeg er ikke kvalm i det hele tatt men nå pluselig på do og kaste opp.Vært slik i begge mine svangerskp. I sommer så blir du fullt sykemeldt ganske tidlig.Kommer ikke tilbake til jobb før du føder får jeg opp. Ser at ungen er rundt 3500gr og noe.
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 takk igjen aurora;) føler selv at d blir lite jobbing i sommer... har du hatt oppkast hele sv.skapene da eller? ser ut som d kommer til å fortsette med meg også.. klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 ja kastet opp hele svangerskapet med første mann,til og med under fødselen.Og driver og kaster opp nå og.Og er kun 10uker igjen til termin..så kaster vel opp fult ut nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå