Gå til innhold

Flere som venter nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skal vi altså bli en familie på 4! Det er like uvirkelig som den gangen vi skulle bli en familie synes jeg :)

Akkurat nå handler det mest om å komme igjennom dagen uten for mye oppkast, men det blir da helt sikkert mange andre utfordringer etterhvert.

Gleder meg men også litt spent på hvordan jeg vil takle å fordele oppmerksomheten på to. Godt jeg har noen måneder til å forberede meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, ja vi skal også bli en familie på 4 i september. blir spennende. hvor gammel er din første?

Skrevet

samme her..mi datter er 1år og 8 måner snart:)

merkakje atte eg er gravid enda men eg er bare 4+4 enda.

Skrevet

Vi blir også 4, 11 sept er termindatoen:) blir kjempe spennede!!!!

tulla mi blir 2 år 19 sept, bare dager etter termin...

Skrevet

Ja,det er spennende å bli fire... Har en på 4år fra før og blir en til i oktober. :-)

Skrevet

4 stk her også har en sønn på 13 månder og venter en ny 29 okt..håper det blir jente da har jeg en av vær..men vet det er vanskaelig å bestemme bare det blir friskt og klorer seg fast til mamman sin i 9 månder...jeg er ellers i fin for er 5 uker til mandag 25 feb

Skrevet

Vi har en sønn på 17mnd, vi venter neste 25okt.. Er 5+2 idag...

Håper vi alle får en fin tid fremover:-))

Skrevet

Her blir det også en nr 2 om alt går etter planen! Det er i slutten av oktober det skjer. Jeg har en gutt på 1,5 år

Skrevet

Sønn på 2 år og 2 mnd nå. dvs han vil være ca 2 år og 9 mnd når baby nr 2 kommer i september/okt engang....

Må få bestilt meg time snart, siden jeg ikke aner når jeg ble gravid. TROR altså jeg er 8-9 uker på vei :-)

Skrevet

Vi skal også bli 4 : ) Har ei jente fra før som blir 2 i mai, babyen kommer i oktober hvis alt går bra. Har termin rundt 16.oktober.

Skrevet

innom fra andre trimester jeg:)

blir også snart en familie på 4:) 11 juni:)

Skrevet

Venter nr to i oktober, har en jente på 2 år og 1 mnd. ¨å

Skrevet

faar ogsaa nummer 2 i oktober. foerstemann er 9 maaneder naa, saa faar 2 tette! :) Haaper de faar mye glede av hverandre da. :) Det blir veldig fint tror jeg! Pappaen er mye gladere naa. Mens vi venta paa forrige var han saa nervoes for hvordan det ville bli, men naa vet han at det er fantastisk aa ha barn, saa naa bare gleder han seg. :) Det er deilig!

Skrevet

Jeg venter også nr. 2, termin i oktober hvis alt går bra :) Gutten min er 2 år og 3 mnd nå. Tror det blir passe med 3 år mellom dem.

Skrevet

jeg skal ha nr to 29 oktober :) da blir det ca to og ett halvt år mellom dem..gleder oss masse:)

Skrevet

Venter nr 2 i slutten av september, har ei på 3 år fra før.

Skrevet

Venter nr 2 i slutten av september og har en liten gutt på 18 mnd! Vi gleder oss masse, men er litt stresset da jeg hadde en MA i november (12.uke). Håper det går bra denne gangen:)

Skrevet

Hei, vi har en gutt på 20 måneder, og venter nytt barn i slutten av oktober:)

Skrevet

Har en som nettopp fylte 1 år og venter nr2 i september :) Spennende tid i møte

Skrevet

Vi skal også bli 4 i september:) Gleder oss masse, men det er jo noen bekymringer også;)

Min første er nå 2 år og snart 2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...