Gå til innhold

Er det for tidlig å teste?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er 3+3 uker på vei? Jeg ville egentlig tro det, men hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

En venninne av meg med stabil syklus testet en hel uke før mens og den var positiv!

Så det går jo ann å prøve ;)

 

LYKKE TIL:)

Håper du er gravid ;)

Skrevet

Jeg testet idag skjønner du og den var negativ:( Derfor jeg lurer på om det kanskje kan ha vært for tidlig.. IKM er jo på mandag!!! Men må si jeg mister håper litt:(

Skrevet

Å så leit å høre! Men, det er jo mest normalt da og ikke kunne teste fositivt nærmere mensdagen. Så håpet er jo ikke ute :)

 

Ønsker deg likevel masse lykke til, så får vi håpe du tester poritivt over helga ;)

Skrevet

Takk for deg:) Ja, men nå gidder jeg ikke å teste før neste uke engang om ikke mensen dukker opp;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...