Ventejenta!! Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Når man er 3+3 uker på vei? Jeg ville egentlig tro det, men hva tror dere?
*novemberbebbis* Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hei! En venninne av meg med stabil syklus testet en hel uke før mens og den var positiv! Så det går jo ann å prøve LYKKE TIL:) Håper du er gravid
Ventejenta!! Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg testet idag skjønner du og den var negativ:( Derfor jeg lurer på om det kanskje kan ha vært for tidlig.. IKM er jo på mandag!!! Men må si jeg mister håper litt:(
*novemberbebbis* Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Å så leit å høre! Men, det er jo mest normalt da og ikke kunne teste fositivt nærmere mensdagen. Så håpet er jo ikke ute Ønsker deg likevel masse lykke til, så får vi håpe du tester poritivt over helga
Ventejenta!! Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Takk for deg:) Ja, men nå gidder jeg ikke å teste før neste uke engang om ikke mensen dukker opp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå