Gå til innhold

er deres unger vanskelige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min har blitt skikkelig vanskelig å hanskes med for tiden.... Han er 17 mnd, og stort sett en liten engel som smiler og sjarmerer alle i senk...... så lenge han ikke er i rampehumør. Hvis vi skal kle på han blir han helt vill, og vrenger kroppen bakover..... hvis vi skal skifte bleie hender det at han snur seg alle mulige retninger hvordet er fysisk umulig å få skifta på han.... og hvis vii prøver alikevel blir han helt hysterisk og hylskriker!!! Vet at han er litt prøvende for tida og prøver å pushe på grensene sine, ser hva som skjer hvis vi sier nei og han gjør ting alikevel.... men kles- og bleieskift.....det må jo gjøres, er det andre som er slik, eller har vi gjort noe veldig feil en plass??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok fleire som har det sånn. :) Tulla mi er til tider umuleg å kle på og skifte bleie ¨på. Og å få ho inn i bilen kan vere eit mareritt. Ho er 22 mnd no, og har nok vert sånn siden ettårs alderen tenker eg. Eg blir til tider veldig frustrert. :)

Skrevet

Snuppa mi er 17 mnd snart og hun er akkurat likens hun også. Tester grenser hele tiden og hyler og skriker hvis hun ikke får viljen sin. Snakket med helsesøster om dette og det vil ve være litt sånn til de nærmer seg 2 år. De er veldig frustrerte for de klarer ikke å kommunisere så bra enda, de blir veldig ofte missforstått av oss. Men det går da over. Det blir bedre etterhvert håper jeg helt til 3 års trassen kommer haha

Skrevet

Hehe min gutt på snart 21 mnd er akkurat som din.Vært sånn siden han var 16 mnd,snakk om å teste tålmodigheten våres da,blir helt matt noen ganger.Men satser på at han roer seg etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...