Kanutte og prinsen Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Tenkte å dra dit på ei langhelg i begynnelsen av juli. Noen som har godt tips til meg om hva man kan gjøre der? Er det bra shopping? Hvis noen har et hotell å anbefale taes også det imot med takk =)
Slalotte Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Vet ikke om noen hoteller der for vi har bodd i jelgava.. Men er veldig fint å shoppe der.. ganske så billig.. Men de har en litt annen smak på klær og sånne ting.. Men du finner nok garantert noe du liker.. Og det er god mat der.. Jeg elsker kylling så prøvde masse varianter.. Jeg prøvde kylling med cornflakes.. hehe.. altså frityr stekt med cornflakes rundt kylling fileèn.. veeeldig godt.. Håper du får en fin tur
Kanutte og prinsen Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Takk for det =) og takk for tips. Kylling er supert! når du sier det, så synes jeg å ha hørt noe om det med klærne før ja... mye kort, trangt, skinnende og en smule vulgært... hehe... men de har jo sikkert ikke bare det da =)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Ååååå...hvor har dere bodd i Jelgava? Er jo BrainStorm sin hjemby!:-D Men jeg har vært i Riga...det var i januar 06, og det var dårlig vær der, så fikk ikke med meg så mye. Jeg opplevde ikke at det var noe billigere å shoppe klær der enn her til lands så shoppa ikke noe særlig. Besøkte markedet bak jernbanestasjonen da...var jo litt å finne der. Anbefaler restauranten Staburags (Aleksandra Caka iela 55)...den har latvisk mat og veldig god betjening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå