Gå til innhold

Til dere spådamer: Hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere vanlig horoskop/kinesisk, eller kanskje tarot?

Bare nysgjerrig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg spår her inne bruker jeg følelser og evt bilder som dukker opp. Vil prøve å utvikle disse evnene. Noe jeg er på vei til og gjøre:)

Ellers så hender det jeg bruker pendel.

Bruker også tarot kort, det har jeg drevet med i noen år nå. Men de bruker jeg mest på større legg:)

Skrevet

Pendel, hva er det?

Syntes dette er uttrolig spennende, har selv hatt tarotkort en gang, men det var en som ville prøve den typen som lånte dem, og har aldri fått dem tilbake....

Ellers har jeg virkelig troen på slikt, har ikke synske evner- tror jeg, men har uttrolig riktig magefølelse mange ganger....

Hvordan kan man utvikle dem lissom?

Har selv sett aura, og kan kjenne energifelt på folk, så jeg er åpen for det meste :)

Skrevet

hei du Dramatica!

Føler jeg må si noe her...

tarot låner man ikke bort. Tarot er noe eget og spesielt.

Magefølelsen ja, eller intuisjonen. Det er noe mange spådamer har.

Du er nok sikkert åpen da ja om du kan kjenne energien til folk. Det er veldig spesielt på godt og vondt.

Du kan utvikle ja.

har fått et par øvelser selv. Du kan foreksempel legge deg ned på sofaen, lukke øynene, si høyt i deg selv eller si høyt ut i luften.

Jeg vil gjerne se noen bilder av morgendagen.

Noen ganger får man bare opp enkelt bilder. Uansett hva det er er så må man være åpen for for alt. Og ingenting er umulig.

Drev å "eksprimenterte" litt med venninna mi, og det ene jeg fikk opp var bare en vaskemaskin..hehe... jeg trudde først det var fordi samboeren min gikk mot vaskerommet. men så sa hun at deres var ødelagt og at dem fikk ny til neste uke..

hehe...

Alle svarene finner du inn i deg selv. Og veien blir til mens du går!

Det er viktig å huske på!!

Mvh

Skrevet

Her kan du lese om pendel:

http://www.albanet.se/Pendel.htm

Meditasjon kan være med å hjelpe til slik at du kan bli mer åpen.

Stol på intuisjonen din.

Når du slapper av/mediterer så får man ofte inne bilder e.l. Kan også være symboler og farger. Det kan være lurt å skrive ned det du får inn, det gjør det letter for deg å forstå det du får inn. F.eks fargen grønn kan ha ulik betydnig for deg enn for meg. Og det er opptil deg å tolke det på din måte. Når du skriver det ned vil det bli lettere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...