supergyda Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 1. Svigermor 2. At svigermor bor hos meg nå 3. At hun har vært her siden i går 4. At hun ikke reiser før i morgen
KaMa Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hmmm... Litt annen svigermor-problematikk her da.. 1. At svigermor bor hos oss nå. 2. At svigermor er såpass sjuk at hun ikke kan være alene. 3. At jeg har konsetrasjon som en ...gullfisk? og ikke får jobbet med folk i hus. 4. At jeg føler meg så forbasket uunnværlig at jeg ikke går ut av huset for å få lest. Men så liker jeg litt også. 1. Søppelsjakten vår. Jeg tar den for gitt hver dag, men så kom jeg plutselig på hvor digg det er å slippe å gå helt ut med bosset.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg HATER å være så redd for alle ting! Jeg er redd for å snakke med enkelte folk, og mange andre ting i værdagen hindrer meg fra å være den personen som jeg egentlig er.
supergyda Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Faen, der minte du meg på en annen ting jeg hater: Jeg hater å ha et bosshus 30 meter unna utgangsdøra på blokka.
KaMa Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Det er litt det samme som å ha sjakt. Man tenker ikke over det sånn til vanlig, men når blir oppmerksom så blir det hat- eller likerobjekter. ;-) Men det er alltid de som har det verre enn en selv. I Breistølen må man gå på tur med bosset, sånn ca 10 min for å komme frem til søppelstasjonen. :-))
KaMa Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 ..når _man_ blir oppmerksom... Litt fort i svingene..
supergyda Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2008 Takk for forsøket, men i dag hater jeg for mye til at jeg klarer å leke "være glad"-leken. En ting til som irriterer meg noe så ut av svarte granskauen er at samboeren på mystisk vis alltid klarer å fylle opp timeplanen når hans slekt er på besøk i byen, så jeg blir sittende med hele svigerhelvetet alene.
KaMa Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 I såfall så syns jeg du kan hate samboer også. Sånt er kjipt gjort. Men er du utstyrt med de riktige kvinnegenene, så er du akkurat så ansvarlig at du ikke stikker av selv.. Dessverre. Kanskje vi skulle tatt de øllene til helgen? ;-)
supergyda Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2008 Ja det kunne vi jo ha gjort. Om det ikke var for at samboer har fritidsaktiviteter som må pleies både fredag og lørdag kveld mens jeg må pleie slekta hans.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har ikke svigermora til Supergyda på hatlista, siden jeg har funnet megen underholdning i henne.
ragna Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 det er freddan, vi trenger kjærleik. 1. baileys 2. samme som nr.1 3. samme som nr.2 4. fri til imorgen kveld 5. sove lenge 6. tafle uten mål og mening så lenge jeg vil på morgenkvisten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå