Gå til innhold

nå vil jeg ha jenta mi ut.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja i dag er det den 22 februar, og jeg har 22 dager igjen til termin.. har gått veldig fort. men nå er jeg så sliten at nå vil jeg bli ferdig..

permisjonen min starter til mandag men har vært sykmeldt siden november , så dagene er ganske lange..

vi stoppet fødselen i uke 33.. og nå virker det som at hun ikke vil ut.. har sterke kynnere ca vært 5 min. det har jeg hatt i ca 3 mnd..

jeg har så lyst til og få henne ut. holde rundt henne og bare se på henne.. =)

håper det skjer noe i løpet av helgen jeg. slik at vi kan ta en tur til fredrikstad sykehus og føde... hehe.. hadde vært kjekt.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Bare gleeder meg sånn til å se henne. Har også vært endel syemeldt og da går tiden sakte. 14 dager igjen for meg - begynner jo å se enden på det nå da. Dette blir siste barnet for meg, så får prøve å nyte det å være gravid de siste dagene istedet for bare å glede meg til å bli kvitt den, er jo tross alt siste gang med liv i magen. Jeg har også endel kynnere, men ikke så mye som deg, må være skikkelig slitsomt, skjønner du er keen på å få henne ut ja.

Skrevet

Da er vi to!!!

Var hos jordmor tirsdag og hun mente på at det ikke var mange dagene igjen. Babyen ligger så langt nede som han skal under fødsel og ryggen har lagt seg rett i magen- så han har gjort seg klar for fødsel.

Slimproppen gikk i går ettermiddag.....

Riene jeg har hatt i flere uker har fjernet livmor tappen og laget åpning...

Jeg venter og venter og tror noe er i gang hele tiden.....

Skrevet

hehehe :o) hadde ikke vært så dumt med en søndagstur til sykehuset for & føde nei :o) klar jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...