trillelille Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jenta mi sitter i vogna si når de går på tur med barnehagen... Når jeg hentet henne på tirsdag var vogna helt ødelagt, understellet var nesten "knekt", kjempeskjevt... Skjønner ikke hvordan det kan ha skjedd, for vogna var helt fin når jeg leverte, trillet den selv opp til vognplassen, og det var ikke noe galt med den... Lederen stod og ventet på meg i døra da jeg kom og begynte å forklare at vogna hadde plutselig blitt sånn når de gikk.... Så, litt senere sa hun at den hadde vært sånn når de gikk fra barnehagen... Men hvorfor gikk de med den da? Var jo helt umulig å trille den... Og hadde ikke vært noe problem å bruke en annen vogn, det har de gjort før.... Så jeg lurer litt på hva som har skjedd her! Hva syns dere om dette? Er ikke noen krise at vi må kjøpe ny vogn, og man må kanskje regne med at ting går i stykker i barnehagen, men jeg reagerer alikevel litt på hele historien, syns det er så rart at hun endrer forklaring midtveis, og står så steilt på at den var sånn fra begynnelsen! Når jeg vet veldig godt at det var den ikke..... Er jeg teit som reagerer litt? Lurer veldig på hva som egentlig har skjedd!
Bettybu Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Mistet taket på vogna sa den trillet ned veien og traff en bil?? Hehe.. tuller... I min barnehage bruker vi stort sett banehagens vogner når vi går på tur.. MEN, rart om de brukte vognen om den ble sånn når de begynte å gå på tur..? Men "materialtretthet" kan jo oppstå brått.. Men det skulle jo ikke være så vanskligå si hva som skjedde...
trillelille Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Hehe, der har vi det Nei, det er det jeg mener også, burde jo gå an å si i fra hva som har skjedd.... Jenta mi er bare 10 mnd, så hun sovner nesten alltid på tur, så syns det er veldig greit at hun får sitte/ligge i egen vogn!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 De har ikke latt noen større barn få sitte på da ? At den rett og slett har blitt overbelastet ? Høres rart ut, det skal jo litt til før en vogn knekker da...
*Molly mus* Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg tenkte også på det Storebror og lillebror sier.
trillelille Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Aner ikke.... Er litt rart det også, for da må de enten ha båret henne eller hatt henne i en annen vogn... Uff, irriterende, nå føler jeg litt at jeg ikke kan stole helt på barnehagen! Hadde vært mye bedre om de bare hadde sagt ifra!
Bettybu Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Er det en gammel vogn kan den knekke... En simovogn brukt til soving i bhag`n knakk i "rørmaterialet" på understellet. De fikk det sveiset og vognen er like god nå... Det var en eldre vogn, men ikke uforsvarlig sånn som den er nå..
trillelille Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 Denne var ganske ny da.... Ikke kjempedyr, men sånn midt på treet-vogn.... Burde virkelig ikke knekke sånn uten videre! Men kan jo kanskje prøve å få fikset den sånn som du sier!
Slalotte Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Sånn hun forklarte det så er det jo klart at dem har ødelagt den med et uhell.. men ikke tørr å stå for det.. Er strengt at ikke sånn en "leder" skal oppføre seg.. Nei jeg hadde hatt vanskeligheter med å stole på den barnehagen igjen..
trillelille Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2008 Nettopp! Er ikke noe problem å skaffe en ny vogn, har det skjedd pga feil med vogna går det jo på garantien, er det pga et lite uhell de har hatt så er det ikke noe problem å kjøpe en ny.... Men det er så utrolig irriterende at de ikke bare kan si det, og at de endrer forklaringen midt i en samtale.... Jeg vil heller at de er ærlige hvis de har hatt et uhell enn å føle at jeg ikke kan stole på barnehagen! Er jo en filleting, men hvordan vet jeg at de er ærlige om andre ting da?
~~DoraDora~~ Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Min nye simo combi vogn knakk sammen da jeg var ute og gikk tur. Sånn helt plutselig. Det var en svakhet i den ene hengslen på understellet. Leverte vognen inn til butikken der jeg hadde kjøpt den. Det tok de 5 minutt å skifte den ut, og jeg måtte ikke betale for det. Er det det som har skjedd med vogna di også kanskje?
trillelille Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2008 Det kan godt hende, tenkte å ta meg en tur tilbake til butikken med den og spørre... Må bare finne på noe lurt, for det går ikke an å legge den sammen lenger, og så stor bil har vi ikke.... Har ei venninne med stor bil da, så får prøve å innynde meg litt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå