Gå til innhold

Hva er fordelen med bæremeis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn i forhold til annet bæretøy? Jeg kan liksom ikke fatte at folk kjøper det? Virker jo mye tyngre og mer tungvindt....Men jeg har jo aldri prøvd, så jeg vet ikke!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæremeisen kommer til sin rett når ungen er litt større. Vi begynte vel med den da jenta vår var rundt 10-12 mnd. Vi brukte babybjørn da hun var liten men når hun ble tyngre så ble det for slitsomt å bære henne i den. Bæremeisen er ikke tung. Og det er lettere å bære på ryggen enn foran. Hvis man har en bæremeis med tak og sidepolstring så kan faktisk ungen sove i den også. Veldig praktisk når man er på tur.

Skrevet

Jeg bærer masse på ryggen i mei tai, eller patapum. Hun sover der også. Har sovehette, så hodet er støtt! Er året gammel, og sånn bæretøy kan man enda bruke lenge....

 

Hva ligger prisen på bæremeis på?

Skrevet

Den bergans-meisen vi har med tak og sidestøtte ligger rundt 2000 kr ny. Men det er brukte å få kjøpt, se på finn.no.

Skrevet

Vi bruker den til og fra hytta (på sommeren), når vi er på tur i skogen, om vi skal i fjæra og det er et lite stykke å gå... en gutt på 1,5 år og 12 kg er ikke bare-bare å ha i babybjørn.

 

Bæremeis er genialt. Ikke tung og det er en lomme under setet som du kan ha feks bleier og våtservietter i... litt mat, kanskje???

 

Men om man aldri er ute på tur så er det ikke vits i da...

Skrevet

Vi har bæremeisen på hytta. Der kan det ikke brukes vogn. Kan brukes fra barnet kan sitte selv. Men selvfølgelig er den stor og mye tyngre en en annen bæresele. Vi brukte den til vårt barn til han var 2,5 år. Nå i sommeren kommer han til å gå selv når vi er på tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...