LilleVackreAnna Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Flere spørsmål fra meg i dag! Er vanligvis en tålmodig og rolig person, men i dag skulle jeg skifte papir i faxen på jobb, og da jeg ikke fikk det til ble jeg dritsinna nesten med en gang! Hadde lyst til å bare knuse hele idiotiske saken. Det er ganske ulikt meg. Måtte få hjelp av noen andre, og da gikk sinnet over med en gang. Føler meg nesten helt uberegnelig. Minner litt om pms, bare 10.000 ganger værre... :$
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 er i ganske godt humør men hvis noe stresser meg veldig blir jeg fort irritert.. men sånn er det bare hehe;)
Lacey*har fått erta Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Å jeg er kjempehissig! Men mest på samboeren min! Hvis min kjære lager sånne dumme små lyder (plystrer, promelyder med munnen etc.), blir jeg kjempesinna og farer opp. Av en eller annen grunn takler jeg ikke sånt lenger:))))
spent86Mod:) Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 FOr å si det sånn..samboeren min,og pappan til barnet går endel lenger turer med hunden vår nå enn nfor noen uker siden!!!he he
spent86Mod:) Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 he he!!!Godt jeg uikke er alene om det da!!!he he!!Huff...stakker mannfolka våre!
babysjuk82 Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Åjada,er ingen som bør si meg imot nei.bra eg ik har sambo tru æ.glefser mer en vanli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå