Tirilill Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 ...tror jeg stikker over til 2. trimester igjen jeg....væææ...skummelt her. hehe Er liksom ikke helt der ennå. Føler meg absoluitt ikke i føde modus ennå.
Måånestråle Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hehe.. jeg har hørt til her inne en stund, og er overhode ikke i fødemodus selv heller. Har 6 uker igjen til termin nå, og trenger nok den tiden på å bli klar! Men kanskje er det god "terapi" å lese om alle andre som venter og venter eller som har født, så blir man liksom litt vant til tanken?!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 hehe, ja det er jo ganske ulike faser om man er tidlig i 3. trimester, eller helt på slutten. Og husk at vi på slutten er i permisjon og har maaaaasse til til å bimme, så det blir fort at vi dominerer litt her. Men man får velge ut de innleggene som er interessant, og før du aner det så er du også blitt fødeklar ;-)
Tirilill Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 JEPP JEPP:) Trenger nok de neste ukene på å komme i modus. Artig å lese alle innelggene om vannavganger og slimpropper, men skummelt er det! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå