Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Min datter har invitert hele sin avd. i barnehagen til bursdagsfeiring. På invitasjonene skrev jeg helt til sist, " Gi beskjed innen 24.februar. Du når meg på tlf. ***** " Det jeg mente da var at de måtte ringe/sende sms om gi beskjed om barnet kom/ikke kom. Det var ikke veldig dumt skrevet, og lett og misforstå med " Gi beskjed om barnet kommer" Eller " Gi beskjed om barnet ikke kommer" ? Ble bare litt usikker plutselig. :-/
alvis Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde absolutt tolket det som at man skal gi beskjed om barnet kommer. Jeg hadde gitt beskjed uansett jeg og takket for inbydelsen.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Var det jeg var redd for. Får høre om jeg ikke kan få tlf.nr til foreldrene av de ansatte i barnehagen, så jeg kan ringe rundt og få bekreftet hvem som kommer/ikke kommer. Må jo holde av bord og plasser til alle sammen, samt bestille menyen, så det er litt viktig og vite antall barn som kommer. Jeg surrer så fælt!!! :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå