små Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Vi har snakket om å forlove oss, og har "planlagt" en del av bryllupet allerede.. Men som han sa, han skal fri bare en gang, og vil gjøre det ordentlig.. SÅ da skulle han "prøve-fri" da..selv om han syns det var skummelt. hehe.. han er så søt atte.. Sitter der på gulvet på begge knærne (han har vondt i ryggen, så fikk ikke helt til det med å gå ned på kne..hihi), og leter etter en liten ting han kan gi meg.. Titter under sofaen og drar frem en genser (ja, lenge siden jeg har ryddet under der *kremt*), men det ble for teit.. Så han titter igjen, og kommer frem med en liten boks... jeg fikk helt SJOKK! Han åpner den, og der er verdens fineste ring.. alt jeg kan si er DU KØDDER!! han spør om jeg vil gifte meg med han, og jeg sier DU KØDDER DU KØDDER..hehe..og tilsutt JA! Så da er vi forlovet da..hihi..HERREGUUUUD :D Jeg ble helt sjelven jeg.. fortsatt litt sjelven også.. Tenk, vi skal gifte oss!!! herreguuuud!!!
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Oi så herlig!!! Gratulerer!!!! hurra! Gud, så romantisk da! for en luring!!
små Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 hihi, takk =) Lille luringen min....bare min
små Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 forresten.. Jeg mista ned fjernkontrollen da jeg skulle sette meg opp, så han har fo rtalt han ble livredd for at jeg skulle se ringen:P hihi.. En heeelt annen ting.. Litt morsomt å se hvor lite respons jeg får etter nickskifte.. hehe. =)
Mille** Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer! Så gøy at han klarte å overraske deg sånn! Hvilket nick hadde du før forresten?? *nysgjerrig* ;o)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Så bra frieri =) Var ikke klar over at det var deg, du må jo si fra til meg at du skifter nick.
små Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 Det er hemmelig.. hehe. Jeg syns det er greit å ha litt privatliv igjen..men det er en stund siden jeg bytta, og en stund siden jeg bodde her inne.. takk =) Det var det han ville..overraske meg..og det klarte han med glans:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå