bebi-i-magen Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 24 uker 4 dager på vei:) tiden går utrolig fort ja:) men koser meg masse med voksende mage:)selv med bekkenplager,halsbrann og små kvalm og sliten i ryggen:)
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Koselig å høre at du koser deg:) Det gjør jeg også. Er 26 uker nå og 4 dager. Hadde litt halsbrann her noen dager. Hørte noen sa at en ikke bør drikke eplejuice da, og det hadde jeg drukket. Så sluttet med det, og det ble bedre. Kan jo bare være tilfeldig, men. Har ellers ingen råd mot halsbrann. Har ingen plager ellers heller. Men det kan jo komme. Har hatt hemoroider. Det var VONDT!! Lykke til videre:)
mamma til 2... Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 drikk GAVISCON!!! det tar i allefall bort halsbrannen!! tror ikke jeg hadde klart meg igjennom den siste perioden sist uten:)
Zikosu og William Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 gaviscon funker ikke på meg,men link 1100mg tyggetabletter er suverene... ellers kan jeg anbefale følgende: -melk -fløteis (digger vaniljestang) -sitronvann (ja faktisk!!!!) -lovehearts -banan unngå syrlig juice/frukt og sterk mat...
Putte68 Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er 26 uker på vei og har plagdes med halsbrann siden jeg var 16 uker på vei. Det som hjelper meg er mandler. Jeg spiser noen mandler og drikker litt vann så er halsbrannen borte med en gang:-) Om du liker mandler så anbefaler jeg deg å prøve det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå