pandabjørn Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 har tenkt å overaske sambo når han kommer hjem med pizza snurrer men hvordan lager jeg de snurrene??? og hvordan lager jeg tomatsausen? sambo pleier å ta en boks med hermetiske tomater (får se vi har en boks i skapet) men han har mere enn bare den boksen som fyll....! så skal jeg steke kjøttdeig... noen som kan hjelpe meg med utforming av snurer og fyllet???
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Lag vanlig pizzadeigdeig som du kjevler ut som du gjør når du lager kanelsnurrer. Mos de hermetiske tomatene litt og smak til med salt og pepper. Ha over kjøttdeigen når den er ferdigstekt og la det "småkoke" litt i pannen. Smør det utover deigen og rull den sammen. Ikke ha fyllet helt ut i kantene da det vil flyte utover når du ruller sammen. Skjær ut boller som du legger opp ned. Dryss med revet ost på toppen og stek på brett midtt i ovnen på 225g i ca 15-20 min. Skjekk selv om de er ferdige. Lykke til )
snuppedupp Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg ville tatt ost inni snurrene også. ( ikke bare på toppen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå