Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 jeg har den 16. september, i hvertfall foreløpig;)
Doronia Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har 14. september. Hvor langt er du på vei? En plass står d at jeg er 10 uker, andre 9 uker, blir ør i hue av dette her....
siljea Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 jeg har også termin i september, trodde lenge det var 23.sept. men ble fremskyndet litt på ul i går til 10+1 så då e det vel egentlig litt tidligere.. men rundt der engang;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 skjønner hva du mener hehe.. legen mente jeg var rett over 9 uker på vei når jeg var på 1. kontroll. så nå er jeg altså 10+5 idag;) jeg fulgte babyverden sin terminkalkulator og det stemte med det legen sa i hvertfall.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 lilla81: da er vi ganske nærme da;) hehe. kjempespennende. hvordan har ditt svangerskap vært så langt da?
nat&alex Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 hei Jeg har termin 12 september og er 11 uker og 3 dager idag!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 ok;) hvordan går svangerskapet så langt da?
nat&alex Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Det har egentlig vært veldig bra. Jeg har ikke vært plaget av voldsomme symptomer, men har vært veldig mye trøtt og i begynnelsen sov jeg ca 14 timer dag/natt. Kvalmen de aller fleste snakker om har bare kommet i "anfall" og avtat ganske kjapt, brystvortene har fra dfag 1 vært følsomme og er stive nesten hele tiden.. Uten om det så kan jeg ikke klage når jeg leser hvordan andre har det her ine. Hahah. Jeg har ikke begynt å få mage enda, men gått ned 2-3 kg. Jeg var på ultralyd i uke syv for å se hvor langt jeg var kommet (ble gravid da ejg hadde klusset litt med p-pillene, så var usikker på når siste mens var). da fikk vi se en liten svart prikk som dunket og dunket. Helt utrolig!!!! Jeg gleder meg så utrolig mye og drømmer om babyen hver natt Du da??
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2008 har det også veldig bra;) var hos legen da jeg var 9 uker på vei ca men har ikke hatt tidlig ultralyd siden jeg visste når siste mens var;) nå er jeg i uke 10+5 idag så det går framover hehe. har ikke hatt noe særlig kvalme, har bare kasta opp ei gang og vært litt småuggen i ny og ne. men jobber som normalt og står på. gleder meg masse til å få mage, har ikke noe annet ann litt valpefett hehe..
Mage igjen Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Ja, sånn ca 28 september )! Får vite nøyaktig 24 april, da har jeg blitt innkalt til ul på sykehuset... Var litt tidlig på 1. kontroll hos legen min )
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. februar 2008 skal på ultralyd 15. april, fikk brev i posten sist uke;) gleder oss masse! tror det er da det virkelig går opp for oss;)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 22. februar 2008 #17 Skrevet 22. februar 2008 Jeg skal ha i september om teminen ikke blir satt ut i oktober
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 22. februar 2008 #18 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har termin 12. september
Ønskebaby08*12 Skrevet 22. februar 2008 #19 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har termin 20 september, det er ihvertfall foreløbig termin. Skal på UL i april, så får vel vite om den forandres da :-) Håper alt står bra til med dere september- mammaer, og selvfølgelig den lille spiren :-)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 22. februar 2008 #20 Skrevet 22. februar 2008 Foreløpig 23 september her:)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #21 Skrevet 22. februar 2008 foreløpig har jeg 22 Sept, skal på ul neste torsdag 28/2 så kanskje det forandrer seg litt da, men ikke mye tror jeg:)
Sommerfulgen Skrevet 22. februar 2008 #22 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er 10+1 i dag og har foreløpig termin 21 september. Ble flyttet fra 22 i dag etter første kontroll. Nå er det mer virkelig, og det er kjempe stas. Vært på ul i dag også, fikk se det lille nurket. Var i full bevegelse, og størrelsen sånn som den skal være i uke 10. Utrolig artig ) Lykke til jenter
2 søte små gutter Skrevet 22. februar 2008 #24 Skrevet 22. februar 2008 Foreløpig er terminen 30. september, så det er godt mulig det blir en oktoberbaby også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå