lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Endelig er dagen kommet og vi skal få se lille nurket igjen Gleder meg sinnsykt mye. Håper bare alt står bra til med den lille og at h*n vil vise oss hvem h*n er Ha en fin dag jenter!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Så heldig du er!!! Gleder meg til vi skal men det er nok mange uker til ennå.
pusi og lille pusi:) Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 skal åsså t ultrlyd idag.. lykke til!
Nr3påG3jenter:) Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Vad allt som det skulle og kunne de se om det blev en jente eller gutt?
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Da er jeg hjemme hos mamma og vi er ferdige med ultralyden nå. Alt stod bra til og HUN var kjempeaktiv! Ja, vi blir foreldre til en liten jente! Er så lykkelig nå. Fy søren for en herlig opplevelse! Jordmoren var kjempeflink og forklarte alt kjempenøye. Det eneste som var syns er at det bare varte 30 min.. Hadde gjerne liggi der lenger jeg, hehe! Fikk med meg 2 bilder og. Gled dere alle som ikke har vært på UL enda. Håper jordmoren dere får er like søt som hun jeg hadde. Ha en fortsatt fin dag jenter!! Ble foressten satt tilbake 5 dager så nå er ny termin 26 juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå