Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg sluttet med p pillene, har jeg fått sykluser på 35 og 42 dager. Siste mens nå var 27/1. Lurer sterkt på om jeg hadde eggløsning for 10 dager siden...

Onsdag hadde jeg ømt halebein og litt ømme bryster. Utover dagen fikk jeg et slags trykk i underlivet og deretter fikk jeg en slags følelse nedenom skambeinet (kan ikke forklare den helt, men den er slik som jeg følte det da jeg var gravid forrige gang, men vesentlig lengre ut i svangerskapet enn dette). I går hadde jeg skikkelig brystspreng, og det kom ut en del råmelk. Dette har jegaldri hatt før. Samme følelsen i magen, og har vært småkvalm siden mandag. Tok neg test i går. I dag er imidlertid alle symptomer som blåst bort, og neg test i dag.

Kan dette være at jeg hadde EL? Jeg har PCOS så EL er ikke vanlig med meg egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan "synse" litt?? Jeg trodde virkelig at jeg var gravid i går, og hadde da vært 3+5 om jeg hadde normal syklus.

Kan slike symptom oppstå ved eggløsning eller at jeg begynt med innbilt svangerskap??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...