Mamman til AM&JS Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Altså...min mage etter 3 barn er ikke så veldig fin lengere...veldig slapp og henger liksom litt over... Vet at legen evt på henvise, men hva skal til for at jeg får dette gratis..???
Dronningen! Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 "Henger liksom litt over" tror jeg ikke er nok, her snakker vi fettforkle! Rop på Cat68, hun vet mer:o)
Mamman til AM&JS Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 SKulle bare si det litt forsiktig..men er verre enn som så.... Hadde vært greit å sett bilder av hvor mye det må v ære for at man skal få dekt det liksom...
Gjest_1001 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Et stort fint heng, eller tungtveiende psykologiske grunner. Jeg faller i siste kategori selv om jeg ikke har noe "heng" når jeg står. Og til tross for at jeg bare har ett barn.......
lureluna Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Tror det er veldig forskjellig. Eller så lyver enkelte når de sier de har fått det dekket. For jeg vet om dem som har fått dekket (sier de nå i allefall) å fjerne mage som hngere litt over. Bare litt løs hud man med godvilje kan si stikker lengre ut enn trusekanten. Og så vet jeg om dem som har hatt skikkelige fettforklær som de ikke har fått dekket å fjerne. Vet om ei som selv måtte betale å få fjerna 4 kg (ja du leste rett, 4 kg) løs hud fra magen og ble skåret opp nesten hele veien rundt. I tillegg ble det fettsugd 2 kg fett. og da blir man litt oppgitt når man hører om dem som har fjernet 800 g fett og løst skinn og fått det dekket.
Mamman til AM&JS Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 Ja, kan virkelig tenke meg at det er slik noen steder..kommer vel ann på legen også dette!!!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg dekte min operasjon selv, fordi jeg ikke orka gå gjennom det tunggrodde systemet, og jeg fjernet 3 kg hud.
Nit@™ Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Jeg fikk dekket det meste av min operasjon. Betalte 8000 selv, og det var for fettsuging. Fjernet 1 1/2 kg hud og 500 ml fett. Det er i utgangspunktet kirurgen som bestemmer om man får dekket det eller ikke. Etter å ha lest om mange slike operasjoner er det lettere å få dekket via privat sykehus som har avtale med RTV i forhold til ofentlig sykehus. Jeg fikk dekket min operasjon fordi jeg hadde somatiske plager. Fukt, sprekker osv under hudfolden. Jeg vet det er de med mindre problemer som har fått dekket alt, så dette varierer nok også. RTV setter som "krav" at man skal ha somatiske plager. Da jeg var på forkontorll hos kirurgen kjente han bare under hudfolken, ok, fukt, det får du dekket... Timen varte vel 15 minutter! Ble litt overrasket for å si det mildt. bukplastikk.com (Her ligger det masse før og etter bilder) operasjonenmin.piczo.com (det er min side)
Gjest_1001 Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 De har nok fått dekke selve bukplastikkdelen. Det er fettsugingen man må betale for selv, mener jeg å huske at legen sa til meg. Derfor har jeg fortsatt en del kilo igjen, 7 for å være eksakt. Jeg skal ha en bmi på ca 19 før operasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå