nr2påvei! Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Sitter her og titter på bim og kjenner at den lille i magen sparker og beveger seg, titter ned på "kula" og der kan jeg se små bevegelser. Blir så glad og trygg av å se og kjenne dette. Er 26+4 i dag. Måtte bare dele litt av gleden....
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Så kjekt! Gleder meg til å kjenne babyen sparke men siden jeg bare er 12+5 er det nok en stund til ennå vil jeg tro. Har ikke vært til ultralyd heller enda så er liksom bare den lille magen som har begynnt å kommme som er skikkelig bevis på at jeg faktisk er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå