Gå til innhold

Er bare så glad i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og titter på bim og kjenner at den lille i magen sparker og beveger seg, titter ned på "kula" og der kan jeg se små bevegelser. Blir så glad og trygg av å se og kjenne dette. Er 26+4 i dag.

Måtte bare dele litt av gleden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt! Gleder meg til å kjenne babyen sparke men siden jeg bare er 12+5 er det nok en stund til ennå vil jeg tro. Har ikke vært til ultralyd heller enda så er liksom bare den lille magen som har begynnt å kommme som er skikkelig bevis på at jeg faktisk er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...