Nætte;mortil2 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Lurte på om det var flere her som kunne tenkt seg et lite BIM-treff på ettermiddagen?? For er flere som jobber litt men som likevel kunne tenkt seg å møte andre!! :-)
pusi og lille pusi:) Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 vi e mange gravide fra tromsø her..
-Petrine- Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg var senest på bim-treff på Gründer i går. Tror vi var ca 12 stykker. Gå inn på treffssidene, så finner du oversikt over treff og tidspunkt. Du finner også en terminliste der. Selv jobber jeg 100%, så jeg går bare på treff på ettermiddag/kveldstid. Kanskje vi sees? :-)
Ane med lillegutt Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hei hei, innom fra tredje trimester her, og vil barer si at vi har det trivelig på treff i Tromsø, og så er det fint å ha noen en har gått sammen med lenge. Vi er en hel gjeng som startet med treff på begynnelsen av 2.tri, og det er utrolig spennende å følge med de som er noen uker før deg som plutselig er fødeklare Så, kom kom alle som vil
Nætte;mortil2 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Ja har sjekket på treff-sidene og bare sett treff som går på formiddagen?? Er det på ettermiddagen også? Har jo så lyst å være med men er på jobb enda da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå