Gå til innhold

Jeg kjørte på en fulg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det smalt skikkelig i bilen og jeg var redd jeg hadde skadet den skikkelig.

Snudde bilen og lette etter lille pip-pippen. Borte var den, så jeg tenkte at da hadde jeg sikkert ikke skadet den så veldig :o)

Nå når jeg kom hjem og gikk ut av bilen så hang den død som ei sild i grillen på bilen :o(( grøss....

Så nå har jeg pirket lille pip-pippen ut av grillen lagt den i en plastpose og kastet den i søpla. Godt guttene ikke var her for da måtte vi vel holdt begravelsesermoni. Grøss igjen.

Liker ikke døde dyr jeg..... Spise kan jeg jo gjøre en annen dag....kvalm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, uff, uff... Du er tøff du, og spise kan man jo for eksempel gjøre i morgen. Jeg tenker du sang "Jag trivst best i öpna landskap", da du kastet den i søpla.

Uff for en ekkel opplevelse.

Skrevet

Jepp, og jeg er egentlig kjempefeig i sånne tilfeller. Dør en akvariefisk så må den ligge der til mannen min kommer hjem.

Men jeg skal jo ut å kjøre flere ganger i dag, og hadde ikke samvittighet til å kjøre rundt med den i grillen som skrekk og advarsel til andre fugler.

Og når vi dør så er det jo ingen som slenger oss på takgrinda og kjører avgårde....

Jeg tok den "Eg ser" da jeg puttet den i søpla....

Skrevet

du tok den ja... da håper jeg du trommet litt på lokket :-)

Skrevet

Å, hyl - så ekkelt for deg. I det minste hadde den sikkert et godt lite fulgleliv, der den fly rundt og tenkte på våren - og ikke ante hva som traff den.

Selv har jeg problemer med å kjøre bil helt fra vår til senhøst, jeg klarer ikke se alle de moste pinnsvinene i veien. :-((

Skrevet

Æsj æsj æsj, så ekkelt! Og så tøff du var som ryddet den bort. Jeg liker heller ikke døde dyr...

Skrevet

Usjameg.......du er tøff som rydder opp i grillen:-) Vet ikke om jeg hadde orket akkurat det!!!

Skrevet

Nei, er ikke noe tøff.... Hadde bare ikke lyst til å kjøre rundt med en fugl i grillen, som en sånn mai-blomst.

Særlig ikke når jeg skulle hente guttene.

Piff poff så hadde Knerten stått med en død fugl og sagt "seeeeee mamma".

Men kvalm det ble jeg.

Skrevet

Æsj..så ekkelt....:(

Hehe..måtte lese overskriften et par ganger...en fulg...hmmm...

Godt du sparte gutta og ga den en verdig avslutning i søppelkassa....sang og greier :)

Haha...siden søppelkassa, tenkte jeg på denne sangen..."jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat" Men det ble jo helt feil,for det var nok heller spurven...pippippOla ;)

Skrevet

Må være noe feil med humoren min, for jeg fniser litt hysterisk, og tenker på en kveld tidligere i vinter da jeg var på vei hjem fra kveldsvakt og bilen ble angrepet av en ugle(det så sånn ut, og ugler ser jo godt om natten, så den må jo ha sett meg?) - jeg stoppet og så at den satt i veikanten og tittet rundt seg. Jeg ble helt forstyrra, og lurte først på om det var riktig å ringe 110, eller kanskje viltnemda(hahaha, de hadde vel ledd seg ihjel begge steder!) før jeg fant ut at jeg kunne dra hjem og sende ut mannen min med et spett eller no'. Så halvtolv om natten ble den stakkars mannen sendt ut i kulda for å avlive den stakkars ugla om jeg hadde kjørt på...

Skrevet

Heheheh... nå ler jeg godt av dere gitt!

Ugler og fugler og andre loppete fjærkre får henge fritt i grillen helt til gemalen plukker det vekk her.... Jeg innrømmer glatt at jeg får helt spader av disse krekene!!!

heheh... Eg ser...fnis!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...