Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Har levert utallige urinprøver i det siste og i alle har det vært blod og proteiner. Er sendt til dyrking flere ganger, men de finner ingen bakterier. Hva skjer? Noen som har vært borti lignende?
Tante Bassa Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg og har blod og proteiner i urinprøvene mine, har hatt det under hele svangerskapet. (vaskeprøve hver gang) Vet ikke hvorfor det er slik....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 På legekontoret nevnte de evt svangerskapsforgiftning? Har de ikke sagt noe om hva du må gjøre?
Tante Bassa Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Tror ikke legen min vet hvorfor, han bare sa at sånn er det noen ganger.... Skal lete fram labratorie-bøkene mine fra jeg gikk på skolen, og se om det står noe om dette.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Kan være så mange forskjellige ting... Bl.a nyresykdom eller uvi, eller som nevnt over, sv.skapsforgiftning. Men dette bør du få en second opinion på!!! Ikke slå dere til ro med at legen sier at sånn er det bare noen ganger. HI sier jo hun har levert UTALLIGE prøver, og alle viser det samme.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Hvis du spiser masse rødbeter, kan det slå ut som blod på strimlene. Regner med at de følger godt med på om blodtrykket ditt stiger, for hvis det blir høyt i tillegg kan det jo være et tegn på svangerskapsforgiftning.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 blodkar på nyrene... helt ufarlig, men de sprekker lettere når de må arbeide mer som i et svangerskap.. blir mer trykk på alle innvollene våre med den voksene mage.. Var det jeg fikk høre i alle fall... evt nyrestein, men da hadde du hatt vondt også... Trenger ikke være dette men er jo mulig..
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 jeg hadde dette hele forrige sv.skap.... og har det denne gangen også... da fikk jeg høre at noen bae har det sånn.....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Jeg også har hatt det i de første mnd av dette svangerskapet, men det forsvant rundt uke 20. Ble sendt til dyrkning 2 ganger, men ikke oppvekst av bakterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå